A megfelelő eszköz a munkafolyamat kezeléséhez
Ügyfél
Prisma PlatformIparág
ProjektmenedzsmentSzékhely
RomániaProjekt hossza
19 hónap (2019 október - 2021 május)Csapat
1 IT projektmenedzser, 3 szoftverfejlesztőTechnológiák
A megfelelő eszköz a munkafolyamat kezeléséhez
A sikeres megvalósítás érdekében olyan platformot fejlesztettünk, amely megkönnyíti a vállalaton belüli kommunikációt, az időpontok egyeztetését, a következő lépések eldöntését és a feladatok kiosztását. A Prisma Platform segítségével az üzletmenet kezelése kevésbé lesz bonyolult és átláthatóbbá válik. Tervezzen előre, kommunikáljon hatékonyan, és végezze el a feladatokat egyetlen platformon.
A pandémia alatt a távmunkavégzés elengedhetetlenné vált. Ebben az összefüggésben az belső folyamatok digitalizálása és nyomon követése elsődlegessé vált a termelékenység fenntartása érdekében a COVID-19 válság idején. Ennek az átállásnak a sikeres végrehajtásához szükség volt egy optimalizált feladat- és projektmenedzsment platform bevezetésére, amely csak a lényeges funkciókat kínálta a hatékony munkafolyamatok és a távcsapatok közötti együttműködés fenntartása érdekében.
Ennek a szükségletnek a kielégítésére egyedi webalkalmazást fejlesztettünk, amely átfogó megoldást nyújtott a feladat- és projektmenedzsmenthez. A platform integrált csevegési funkciókat is tartalmazott, lehetővé téve a csapattagok közötti közvetlen kommunikációt, és egyszerűsítette a közös megbeszélések, dokumentumok és ügyfelek ütemezését és kezelését. Az alkalmazás emellett alapvető értesítéseket is biztosított, amelyek segítettek a határidők betartásában, és hozzájárultak a csapatmunka áramvonalasításához és megszervezéséhez a távmunka környezetében.