Az új kórház megnyitása óta szoros partnerséget ápolunk. Átfogó digitális identitást és professzionális weboldalt fejlesztettünk Next.js segítségével.
Ügyfél
Samaritan KórházIparág
EgészségügySzékhely
Tg. Mures, RomániaProjekt hossza
2 hónap (2024. febr. - márc.)Csapat
1 IT projektmenedzser, 1 webfejlesztőTechnológiák
Az új kórház megnyitása óta szoros partnerséget ápolunk. Átfogó digitális identitást és professzionális weboldalt fejlesztettünk Next.js segítségével.
A Samaritan Kórház célja az ellátás művészetének és az orvostudomány tudományának ötvözése annak érdekében, hogy folyamatosan javítsák a betegek és a közösség egészségét. Az orvosi innováció és az integrált terápiák alkalmazásával a kórház az egészséges és szép életet támogatja, amelyet nyílt és konstruktív kommunikáció erősít meg.
Az egészségügyi innováció volt a projekt prioritása, amely nyolc különböző szakágra összpontosított, beleértve az orvosi rehabilitációt és a palliatív ellátást, miközben a beteg központi szerepben maradt. Céljuk, hogy a betegek számára mindig elérhetőek legyenek egy kattintással, leegyszerűsítve a szolgáltatások megszerzését, folyamatos kommunikációt fenntartva, és állandóan alkalmazkodva az igényeikhez.
Megbízható partnerként ügynökségünk együttműködött a Samaritan Kórházzal, hogy megerősítse jelenlétét a piacon. Átfogó márkastratégiát dolgoztunk ki, amely meghatározta a logót, a vizuális arculati elemeket és a kulcsfontosságú üzeneteket, amelyek célja, hogy tükrözzék a kórház értékeit és küldetését. Emellett megterveztünk és megvalósítottunk egy modern, optimalizált weboldalt, amely reszponzív és könnyen navigálható az online felhasználók számára. Digitális marketing erőfeszítéseink révén felhívtuk a figyelmet a Samaritan Kórházra, új betegeket vonzottunk, és erősítettük a pozícióját az iparágban.